Royal Grey
Hey people Cyda Shaddy here.
once you had enter blog,dont leave before follow me .




Skin by :Ayien
Cute favicon by :Babydoll
Re-edited by :Faten Liana
new dude (muhammad nur aiman)
Saturday 11 August 2012 | 10:07:00 pm | 0 comments


heyhey ! miss cyda takk ? ngee ~ lama dahh tak updates kann . dahh berhabuk dahh blog ny .. kali ny aku nak story cked pasal someone . nak twu sape someone uh ? baca sampai habes entre ny kayy . semua ny bermula daripada muka buku . dahh jadi trend lhaa pulak kann , perkenalan drpd facebook , dulu aku tak layan dea sangat , dea nak skype aku asyik tanak jehh . alasan malu .. tapi mmg aku tak biase nan skype ny , passwoed punn lupe dahh , lepas uh dea punn senyap jehh . sampailhaa aku ade couple n dea punn ade couple . n masing-2 buad hal masing-2 , selalu nmpak dea on9 tapi malu woo nak tegur , so . . berdiam diri jehh lha kann . tapi aku selalu stalk dea , like-2 status n photo dea , sampailhaa satu masa dea im aku balek . dea mntak no phne aku . n aku tanpa membantah teros jehh kasik , tak twu knp senang sangat . biase aku mmg malas nak layan facebooker ny , aku dan dea baru jehh kenal tapi aku rase selesa dengan dea . rase macam dahh kenal lama punn ade . dea saweettt sangat , manja , lembutt jehh law cakap nan aku . haa . . melting aku dohh !! ary uh dea join aku nan mmbe-2 aku berbuka puasa kat mega . first-2 dea mcm tanak , sebab dea kata dea malu , tapi last-2 dea join jugakk . hah ! bertapa gelabahnye aku . mana tak gelabah kann , aku dah lhaa tak penah meet dea . then tetiba meet nan mmbe-2 aku sekali . tapi buad-2 cool jehh depan dea . padahal dalam hatii macam nak gugur dahh jantung ny . then lepas uh kteowg pegi expo parit raja , sajee jenjalan cuci mata . dalam kowl 11 aku punn gerak balek . sampai rumah tanak macam senyum sampai ketelinge pulakk kann . renduu dohh kat dea even baru jumpe, rendu nak tngok lesung pipit kau uh twu takk !!! disebabkan lesung pipit uh lhaa aku melting ! 

first kite meet 9 ogos 2012 , berbuka with my gendutt . kau pemalu gelaa kann . aku punn dah naik segan nan kau twu takk . btw , kau comel ! suka tngok kau senyum :)

ngee ~ comel kann dea .. wa suke tngok gmbar lu yang ny . comel dohh ! melting wa twu takk . tolong lhaa jangan goda aku mokk .. sorry ! wa curi gambar ny buad teman wa tydo malam ..


Old things | New things